Queridas familias,
Xa estamos a piques de comezar o terceiro trimestre do curso! Se aínda parece que foi onte cando esperabamos nerviosos o primeiro día de cole... Que rápido pasou! Nesta entrada gustaríanos compartir convosco o noso segundo trimestre e achegarvos así, aínda que sexa un pouquiño, ao día a día da nosa aula.
Esperamos que vos guste e gocedes con esta recompilación de fotos.
Como xa sabedes, no cole estamos a inicarnos na LECTOESCRITURA e no coñecemento das letras e do seu son, sempre a partir de palabras significativas para nós. Neste segundo trimestre, do mesmo xeito que no anterior, realizamos multitude de actividades e xogos con elas que nos axudan a interiorizar aspectos como a súa representación gráfica, o seu son, a lonxitude das diferentes palabras, discriminar vogais e consoantes, as letras iniciais, medias e finais, identificar letras, compoñer palabras...
Neste trimestre tampouco nos esquecimos dos TRAZOS, e seguimos experimentando con eles no noso taller de grafomotricidade creativa, lembrando algúns xa coñecidos (como son os verticais e horizontais) e descubrindo algúns totalmente novos como os circulares. Para isto, partimos sempre da representación corporal e progresivamente imos representándoos sobre superficies amplas con obxectos e materiais da aula, trazándoos nas distintas lousas con xiz e rotulador, plasmándoos sobre o papel con diferentes elementos...
Da man do método ABN, continuamos aproximándonos aos conceptos LÓXICO - MATEMÁTICOS, experimentando, a través de actividades manipulativas, coa serie numérica, a conta e a retroconta, a correspondencia, as unidades e decenas, a relación entre grafía e cantidade...
E tamén continuamos clasificando e seriando obxectos (neste caso figuras xeométricas) atendendo a diferentes criterios: o seu tamaño, forma, cor...
Estivemos tamén a traballar o ESQUEMA CORPORAL, que progresivamente imos tendo cada vez máis interiorizado, algo que se reflicte nas nosas representacións.
As sesións de PSICOMOTRICIDADE tamén contribúen a que progresivamente avancemos na interiorización do noso esquema corporal, ademais de no desenvolvemento da lateralidade, a estruturación espacial, a axilidade, a coordinación, a interiorización de regras sinxelas...
Como sabedes, este ano a temática do proxecto integrado de centro vai de CAMBIOS E REVOLUCIÓNS. Neste segundo trimestre, os nenos e nenas de educación infantil estivemos a investigar sobre as REVOLUCIÓNS NATURAIS. Na aula de 3 anos aprendemos moitas cousas da man dunha superheroína moi especial, unha muller de paz, tamén coñecida como a muller árbore: Wangari Maathai. Grazas a ela descubrimos o gran movemento do Cinto Verde, a súa fascinante historia vivida en Kenya, as consecuencias da deforestación e a tala de árbores e mesmo experimentamos coa xerminación das legumes e sementes.
Noa, mostrando aos seus compañeiros e compañeiras o libro que elaborou sobre Wangari Maathai, coa axuda da súa familia. |
Darío, explicando a información recollida, xunto a súa familia, sobre Wangari Maathai e diferentes aspectos e instrumentos precisos á hora de plantar. |
David, a piques de compartir connosco as incribles ilustracións do Gran Libro da Natureza que lle prestou a súa irmá Paula. |
Moitas grazas pola vosa colaboración e polos materiais achegados que nos axudaron nos nosos descubrimentos e na creación do noso recuncho.
Neste trimestre tamén, o ciclo de infantil de maneira conxunta (3, 4 e 5 anos) estivemos a traballar na elaboración da nosa obra para a exposición de ARTELIXO que se realizará proximamente. A pesar de que vos adiantamos algunhas imaxes, deixámosvos coa intriga para que, en canto sexa posible, pasedes a visitala. O certo é que somos uns artistas!
Que será será?
Neste trimestre continuamos experimentando coas NOVAS TECNOLOXÍAS iniciándonos na ROBÓTICA. A través do Beebot interiorizamos diferentes contidos ao mesmo tempo que desenvolvemos a nosa estruturación e organización espacial dunha forma lúdica.
Os nenos e nenas que asistimos a VALORES tamén queremos compartir convosco o que estivemos a facer durante este segundo trimestre. Nestas sesións, como xa sabedes, aprendemos con e a través dos contos. Neste caso, o elixido para este segundo trimestre do curso foi Elmer, de David McKee (Editorial Beascoa), que narra a historia dun divertido elefante multicor que, canso de ser diferente ao resto de elefantes da manda, busca o xeito de ter a mesma cor de pel que os seus compañeiros e compañeiras. Grazas a Elmer reflexionamos sobre os trazos e características que temos en común, e tamén aqueloutras que nos fan diferentes e únicos, aprendendo a valoralas.
Dramatización do conto. |
Taller de maquillaxe. |
E, sobre todo, este segundo trimestre pasamos moi bos momentos xuntos.
Terceiro trimestre, imos a por ti!
Vémonos prontiño.
Un saúdo
Gracias Raquel por tan excelente trabajo, está logradísimo, los niños súper motivados y yo personalmente además de muy agradecida tanto por el trato humano como profesional, impresionada por la cantidad de conocimientos adquiridos por David en tan corto período de tiempo.
ResponderEliminarFelicidades y gracias de todo corazón por ser como eres!
Un saludo, Cris.
Cuando se tiene pasión por lo que se hace se nota y mucho!! Enhorabuena por ese trabajo,sus frutos son impresionantes!!!
ResponderEliminarAgradecer al profesorado de infantil, especialmente a Raquel (por la parte que me toca), por el trabajo realizado con nuestros niños en estos dos trimestres. Seguid así, sois un gran equipo. Graciaaaas
ResponderEliminarA por el tercer trimestre...!!!
Pues como el resto de mamás con la boca abierta de tal maravilloso trabajo realizado por estás súper profes(en especial a mi querida Raquel😜.chicas sólo deciros gracias y mil gracias
ResponderEliminar